Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Dag 1

Av Jessica Lundh - 4 februari 2013 18:05

Då har dagen D äntligen kommit då man ska testa att gå ner i vikt under 30 dagar.

World of shape. com har olika program som man kan välja beroende på om man vill gå ner under kort period eller längre. Om man vill sätta press på sig själv eller inte.

Jag valde inte, vilket innebär något som heter Kick start, man får ett program under 30 dagar där du ska följa vad du ska äta och hur du ska träna. Vill man ha pressen på sig så kunde man välja Fitness shape ( tror jag det hette ) som är samma sak men där du ska lägga ut bilder på dig på deras hemsida.

Jag sparar mig för det :)....

Men i alla fall så avslöjar jag startvikten som visade sig vara 70,2 kg   och som slutmål siktar jag mot 58-60 kg.


Dag 1 innebar i alla fall följande schema:

07.00 Morgonkaffe

07.30 Rask Promenad 30 min

09.00 Frukost

ca 3 dl lättfil med russin och banan

 

11.00 Träning

10 min pulshöjande träning, 1-9 övningar

11.30 Lunch Kycklingpaj med sallad

 

15.30 Middag Chilikyckling med Bulgur ris och grönsaker

 

18.30 Kvällsmat Grov macka med skinka och grönt, melon och en kopp kaffe

 


Ses imorgon!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Lundh - 17 mars 2013 16:19

Dom senaste dagarna har jag läst mycket runt omkring invandrare och vi svenskar, hur rasism ska uttalas etc. Jag förstår inte hur det kan vara så otydligt när det är hur tydligt som helst!!   Man hör hur invandrare beklagar sig över att vi sven...

Av Jessica Lundh - 12 februari 2013 17:01

Tisdag och ny dag... idag har jag varit iväg hela dagen också. Först var jag på synundersökning, kräver intyg för utbildningen som jag ska söka så det var väl lika bra och kolla så man inte är helt blind :)) vilket innebar nya glasögon... åh det va...

Av Jessica Lundh - 12 februari 2013 16:57

Dag 8 och ny vecka, vilket innebär måndag igen. Vågen visade på ingen förändring och det är rätt så förstående med tanke på att jag inte lagt det krutet som jag borde ha gjort förra veckan. Idag måndag innebär att jag ska vara iväg nästan hela da...

Av Jessica Lundh - 12 februari 2013 16:36

Jösses, jag förstår varför bloggare gör detta på heltid gör jag hinner knappt med det!   Dag 6 och 7 innebar lördag och söndag och när man har barnen den helgen så är man ganska körd, till på köpet så är det melodifestivalen. Då är det ju tradtio...

Av Jessica Lundh - 8 februari 2013 17:20

Dag 5 och fredag, äntligen helg eller vad säger man!! Idag hade jag dagen bokad i krstd så därför blev det svårt med både mat och träning men det blev en morgonkaffe i alla fall och sen tog jag en frukost på ett kafe som bestod utav halv bagel med ...

Presentation


Den 1 januari 2013 börjar min resa till ett mer hälsosammare liv, nystart för ett lugnare och skönare liv. Häng med vetja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards