Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Dag 2

Av Jessica Lundh - 7 februari 2013 08:47

Andra dagen började med frukost direkt klockan 08.00 med en skinkmacka.

 

Denna dagen har det inte blivit så mycket träning, utan det blev några övningar för att kroppen inte skulle stå helt stilla.


Eftersom jag var sjuk förra veckan så har jag lite arbete att ta igen, i mitt yrke finns en deadline varje månad den 12:e så veckan innan där gäller det att inte ligga på latsidan, och då kommer träning och mat att bli lite åsidosatt.

Men så länge man inte glömmer att man har ett mål och faller i sötsaks gropen.


Lunch blev det och kycklingsallad

 


Senare på eftermiddagen blev det Pasta med Köttfärsröra.

 


Fördelen med detta program känner jag att det är ju "vanlig" mat i sig fast mindre portioner.

Har också märkt att trots att det är lite mat på tallriken så blir jag mätt på det jag har ätit, och inte alltid att jag orkar äta upp allt heller.


Men vi fortsätter och kollar vad för resultat detta kan bli, klarar jag det så klarar vem som helst att gå ner i vikt!


Ses imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Lundh - 17 mars 2013 16:19

Dom senaste dagarna har jag läst mycket runt omkring invandrare och vi svenskar, hur rasism ska uttalas etc. Jag förstår inte hur det kan vara så otydligt när det är hur tydligt som helst!!   Man hör hur invandrare beklagar sig över att vi sven...

Av Jessica Lundh - 12 februari 2013 17:01

Tisdag och ny dag... idag har jag varit iväg hela dagen också. Först var jag på synundersökning, kräver intyg för utbildningen som jag ska söka så det var väl lika bra och kolla så man inte är helt blind :)) vilket innebar nya glasögon... åh det va...

Av Jessica Lundh - 12 februari 2013 16:57

Dag 8 och ny vecka, vilket innebär måndag igen. Vågen visade på ingen förändring och det är rätt så förstående med tanke på att jag inte lagt det krutet som jag borde ha gjort förra veckan. Idag måndag innebär att jag ska vara iväg nästan hela da...

Av Jessica Lundh - 12 februari 2013 16:36

Jösses, jag förstår varför bloggare gör detta på heltid gör jag hinner knappt med det!   Dag 6 och 7 innebar lördag och söndag och när man har barnen den helgen så är man ganska körd, till på köpet så är det melodifestivalen. Då är det ju tradtio...

Av Jessica Lundh - 8 februari 2013 17:20

Dag 5 och fredag, äntligen helg eller vad säger man!! Idag hade jag dagen bokad i krstd så därför blev det svårt med både mat och träning men det blev en morgonkaffe i alla fall och sen tog jag en frukost på ett kafe som bestod utav halv bagel med ...

Presentation


Den 1 januari 2013 börjar min resa till ett mer hälsosammare liv, nystart för ett lugnare och skönare liv. Häng med vetja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards