Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Jessica Lundh - 8 februari 2013 17:20

Dag 5 och fredag, äntligen helg eller vad säger man!!

Idag hade jag dagen bokad i krstd så därför blev det svårt med både mat och träning men det blev en morgonkaffe i alla fall och sen tog jag en frukost på ett kafe som bestod utav halv bagel med cream cheese och skinka samt juice.


Då man var ganska strandad i stan så fick jag hoppa över lunchen, det är inte att rekommendera att bara äta utemat när man ska försöka äta rätt och frukosten mättade ganska bra så jag var inte hungrig ändå.


Däremot så har träningen fått stå över idag för den enda träningen jag har fått idag det är att strosa runt i butiker.


Middagen blev efter önskemål Köttfärssoppa, och där får det räcka idag.

Imorgon får det bli bättre skärpning och jag har lite träning att ta igen.


Har bokat personlig träning på gymmet och ska börja om 1,5 vecka, då finns det inga undanflykter och ska jag lyckas uppnå mitt mål så får jag ta tag i detta.

Blir bättre disciplin om där är någon som har lite koll på en annars smiter man ju lätt undan :))

Jag är lite nervös för målet med att kunna springa 2 km under 10 minuter eftersom jag inte har sprungit sedan skolan så vet jag inte ens om det är mänskligt att kunna göra det under 10 minuter men jag hoppas kunna träna på löpbandet.


Då tar vi helg och hoppas på bra väder i helgen.


Ses imorgon!

Av Jessica Lundh - 8 februari 2013 17:17

Idag har jag kunnat skärpa till mig lite bättre än dom senaste dagarna :)


Det blev frukost 09.00 och sen ut på en promenad i raskt tempo i 30 min.

 

Inga övningar idag.

Lunch kl 11.30 med kycklingsallad och till middag blev det kycklinggryta med ris.

 


Tyvärr inte hunnit ladda upp middagsbilden men den kommer :)


Ses imorgon.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 1 januari 2013 börjar min resa till ett mer hälsosammare liv, nystart för ett lugnare och skönare liv. Häng med vetja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards